IV Premi Literari “Pep Sempere”
El Col·lectiu vol felicitar de tot cor les seues i els seus estimats companys de “Dilluns Poètics” Isabel, Pere, Ricard, i Silvia, per haver estat guardonats amb el IV Premi Literari “Pep Sempere” . I els felicita, obviament, amb un poema manllevat a Joana Raspall , del seu llibre Bon dia,poesia! :
Hora blavissa
Hora blavissa
ran de la mar.
Volen gavines,
s’atura el vent.
Les veles dormen,
només els rems
baten les ones
calmosament.
Passa el poeta
somnis enllà
sembrant paraules
enfervorit.
Demà, quan l’alba
besi la platja
un bell poema
hi haurà florit.
“Dilluns Poètics és un projecte que naix en l’escola fruit del treball col•lectiu de mestres dels col•legis públics Lucentum d’Alacant i Manuel Antón de Mutxamel i té com a finalitat acostar la poesia a totes les persones de l’entorn més proper de l’escola posant paraules belles a aquests -fins aleshores- considerats dies grisos, dies durs: els dilluns.
El projecte va iniciar la seua marxa en el curs 2006/2007 i continua en l’actualitat havent-se incorporat altres mestres i col·legis” .